wtorek, 30 kwietnia 2013

AKCJA ludzie!

Przez całe wakacje dany fandom będzie nosił na ręce wstążkę o danym kolorze.
Jak dla mnie pomysł ZAJEBISTY jest! ;DD
Directioners - czerwona
Beliebers - fioletowa
Mixer - różowa
Roomies - brązowa
Selenators- niebieskie
Lovatics- zielone
Swiftie- białe
Rihannanavy - żółte
TVDfamily - Czarne
Sheeranator - pomarańczowe
Brats - szara
Smilers - żółte (jaśniejsze od RihannaNavys)
Rushers - granatowe
Barbz - Ciemny róż
Arianators- turkusowy
TWfamily - ciemny zielony
Jeśli zobaczycie kogoś ze wstążka to podchodźcie, chodzi o to, aby kogoś poznac. Nosi się je na prawej ręcę, chodzi o zwyczajne wstążki! 

Jak znacie jakies co tu nie wymieniłam dajcie znac!

________

Fajnie mi spada liczba w ankiecie, ale trudno sie mówi. Z tego też powodu po prostu nie chce mi się pisac nowego roździału.
Dzięki za przeczytanie! <3

3 komentarze:

  1. są jeszcze
    Animals-miętowy
    LITTLE BLACK STARS-ciemny zielony
    KATYCATS-róż (ciemniejszy)
    JCATS-pudrowy róż
    SHEERANATORS-pomarańczowy

    ja na razie znam tylko te :p
    a co do ankiety to one nie są wiarygodne bo co chwila samo zmienia wyniki ;o Dlatego nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej akcji, pomysł niezły :)
    U mnie też te ankiety są jakieś dziwne...najpierw było 113 głosów, później 64, 58 później 134 i tak w kółko! Nie przejmuj się, to wina chyba bloggera...:D
    Szkoda...ale i tak mam nadzieję że w końcu dodasz rozdział :]
    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic o tym nie wiem ale dobrze się dowiedzieć o czymś nowym

    OdpowiedzUsuń