czwartek, 21 marca 2013

Welcome OBWIESZCZENIE.

Hej wszystkim, którzy tu weszli.
Zawieszam bloga. Na jaki czas? Nie wiem! Jest pewne to, że wrócę!
Dlaczego tak długo nie było notki? Brak czasu, a jak był to zapomniałam hasła. Ogarniacie? hahahha pół dnia sprawdzałam, jak haker xDD. hahah.
Blogi nie mam czasu czytac, kiedyś to zrobię, bo je uwielbiam! ♥
Powody tej przerwy to:
1. brak czasu (SZKOŁA, III GIMBADA -.-)
2.Nie mam weny.
3. Pomimo niby 'obserwujących' i niby wyniku w ankiecie ostatnia ilosc komentarzy no powiem brzydko ROZJEBAŁA MNIE -.-. Ludzie jak jest tyle wyświetleń etc to jak może byc chyba 9 komentów? Nie ogarniam, widocznie blog chujowy albo nie macie czasu.
Jak u Was dzień Wiosny? U mnie naje*ało śniegu, pozdrawiam Cię fantastyczna pogodo!
Życzę Wam miłych dni i nocy! Będę tu wpadac (o ile nie zapomnę znów hasła) To chyba tyle. Kocham! Buziaki. ;3

5 komentarzy:

  1. Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
    A ja tu dzisiaj byłam i sprawdzałam, czy dodałaś coś nowego! Wchodzę teraz i czytam to ;/ ROZJEBAŁAŚ MNIE TĄ WIADOMOŚCIĄ ;((
    A tak bardzo pragnęłam przeczytać nowy rozdział...
    No cóż, takie życie =]
    Rozumiem cię i jestem z tobą <3
    Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz kochana z nowym rozdziałem ;)
    A hasło polecam sobie zapisać w jakimś notesie tak na zapas...wiem jak to jest...kilka razy zapomniałam na pocztę i musiałam ciągle tworzyć nowe ;//

    Czekam, kocham, pozdrawiam
    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko wracaj : 3
    Twój blog jest super < 33
    U mnie też jest piękna zima, tej wiosny xd

    OdpowiedzUsuń
  3. [SPAM]
    Jenna Miller, Skylar i Zayn Malik, Jason Dallas i Niall Horan to paczka nierozłącznych przyjaciół uczęszczających do słynnego Yale University w mieście New Haven, części wielkiego obszaru metropolitalnego Nowy Jork. Ci studenci Yale University to rozpuszczone oraz niezwykle mądre i inteligentne dzieci bogatych rodziców, które tolerują wyłącznie swoje towarzystwo. Ich życiem kieruje nauka i imprezy. Z czasem za sprawą miłości wiele spraw się komplikuje.. Przyjeżdża pewna osoba i wiele miesza w relacjach między dawnymi przyjaciółmi.
    Czy nierozłączna paczka z Yale University sprosta przeciwnościom losu? A może ich przyjaźń ulegnie zniszczeniu? Tego wszystkiego dowiecie się czytając naszego bloga.

    http://river-full-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. {Spam}
    Informuję, iż na naszym blogu, http://you-slow-it-down.blogspot.com/, pojawił się niedawno rozdział z perspektywy Stelli (W końcu ...) xD Serdecznie zapraszamy i przepraszamy za długą przerwę w pisaniu ^^

    P.S. Szkoda, że zawieszasz bloga :< Powracaj jak najszybciej ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest świetny! Liam jest na końcu mojej listy ulubionych chłopaków z 1D, a mimo to pokochałam to opowiadanie <3 Szkoda, że zawieszasz... Mam nadzieję, że szybko wrócisz!

    +zapraszam do sb: neverloveyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń